tirsdag 17. januar 2012

L I V S T E G N - følg meg på min andre blogg!


 


Av og til glemmer jeg litt klinkekult-bloggen min, rett og slett fordi den ble laget som en ren salgsblogg, så så lenge jeg ikke har laget noe nytt for slag, er det vedlig veldig stille her inne.

Men, jeg vet jo at jeg har kjempemange følgere her inne, og relativt mange hits pr. uke, så jeg ville egentlig bare hinte litt om at det er på DENNE bloggen der virkelig SKJER! Det er HER jeg blogger om det som faller meg inn, bilder jeg tar, ting jeg syr, hverdagspjatt og sånn. Så, om du følger K L I N K E K U L T - bloggen min, inviterer jeg deg herved inn i H V E R D A G S B L O G G E N min og oppfordere deg til å følge meg der også. Du kan også følge HVERDAGSBLOGGEN på Facebook også om du vil.

Til daglig jobber jeg som fotograf og grafisk designer. Disse bildene over her har jeg tatt (i går faktisk), og jeg designer alt av trykksaker, blogheadere, og en del annet for web - hjemmesider også. Jeg har en webside for alle arbeidsgreiene mine, og der finner du masse bilder og litt annet morro. Velkommen innom, og legg gjerne igjen en kommentar om du vil. Følg gjerne FAT MONKEY på facebook også om du vil.

Det ligger flere bilder av prinsessen her og av Louis her, om du har lyst å titte.
Ønsker du deg bilder som dette, er det bare å ta kontakt! Jeg tar gjerne jobben!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter
uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.





Ingen kommentarer: