mandag 3. november 2008

Midlertidig nettbutikk

Hei alle sammen!

Her legger jeg ut bilder og info om de varene jeg har inne, så er det bare å sende en mail til kontakt@klinkekult.no for dem som er interessert.

Hvert enkelt produkt er håndlaget, og derfor unikt, så her er det første mann til mølla-prinsippet som gjelder.

BETINGELSER 
Jeg reserverer varen i fire dager fra den dagen bestilling er mottatt, og om det ikke innbetaling er gjort innen da, legger jeg varen ut for salg igjen.

Produktet bestilles på mail (kontakt@klinkekult.no ) og forskuddsbetales, så sender jeg pakken så snart pengene er registrert på konto.


Porto

Porto er ikke inkludert i oppgitt pris.
Alle voksenkjoler sendes med smartpost, og følger postens satser. Pr. i dag er den 120,-/150,- for de pakkene jeg bruker mest. Jeg sender deg sporingsnummer når pakken er i posten.
Andre produkter kan sendes som vanlig brev, men dette er da på kundens eget ansvar. Porto må da regnes ut fra vekten på det som skal sendes.

Angrefrist
Det er 14 dagers returrett på alle mine produkter,slik angrefristloven krever ved kjøp over internet, med unntak av spesialbestillinger.
Kunden betaler selv porto ved evt. retur. Ta kontakt før du returnerer en vare.

Ingen kommentarer: