onsdag 5. august 2009

"I love You Mary Jane"


Hils på min siste kreasjon "I love You Mary jane"!
Navnet fikk hun fordi hun har fått pønta seg med et par løvlie Mary jane sko, og ja, jeg elsker sånne sko!!!

Kjolen er sydd i rutete stoff jeg har hatt liggende på rull lenge, og som jeg er usikker sammensetningen av, men det er vedlig mykt og deilig på i allefall. (vil nok anbefale å vaske med milo på 30C i maskina, for jeg tror det kan være spor av ull i dette stoffet nemlig (har vasket dette stoffet sånn før). Ermene er i bommull med kule hodeskaller på. Syns lissom det gjorde seg godt opp mot rutene. Litt sånn Westwood på en måte...hihi! Pyntet seg har den også gjort, og det med et par hodeskalle-mary-janes (sko altså!), og da var lissom denne kjolen perfekt syns jeg...

Str: M
Pris: 1299,-


1 kommentar:

Kong Salkin sa...

så fin:)
Håper det kommer flere voksenkjoler :)