tirsdag 18. januar 2011

Her er det stille om dagen...

Ei lita snuppe som koser seg i vinduskarmen.
Ønsker du sånne bilder av DITT barn, send en mail til kontakt@fatmonkey.no.

Det er fordi jeg jobber. Og jobben min er altså grafisk design og foto, så da blir det ikke så mye tid til kjolesøm, men det drypper nok inn en og annen kjole her likevel, sånn etterhvert. Jeg har ikke sluttet å sy nemlig, bare ikke så mye for salg. Så, keep tuned!

Men, det går altså mye i foto og design om dagen, og skulle du trenge hjelp men enten det ene eller det andre, så er jeg alltid klar for nye oppdrag.

Om noen skulle lure, så JA, jeg tar i mot fotooppdrag også, så det er bare å sende en mail til kontakt@fatmonkey.no, så booker vi en tid som passer. Jeg kommer gjerne hjem til deg, eller vi finner en passende location. (Jeg har ikke studio til annet enn dyrefoto og nyfødt/baby/små barn).
Ellers kan jeg si at det er mer aktvitet i den andre bloggen min, og den finner dere HER

Ingen kommentarer: