mandag 9. mai 2011

NOEN FLYTTER INN, OG ANDRE ER PÅ VEI UT...


Jeg har tenkt en stund på at det hadde vært fint med litt mer blenderåpning på telelinsa mi, men har hele tiden tenkt at jeg da måtte såpass opp i vekt at jeg ikke helt har orket å skikkelig tenke på det. Men, så, her om dagen var jeg innom fotobutikken, og der testet jeg et snertent objektiv, 70-200mm f/2.8, og jeg ble veldig positivt overrasket. Den VAR jo ikke så tung som jeg hadde sett for meg, og både kamera og linse lå veldig stødig og godt i hendene. Så, jeg har nå lagt ut min kjære kjære (for den er virkelig kjær - den gir fantasktisk gode bilder!!!) Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM for salg på foto.no. Så, om du ønsker deg ei superduper telelinse, og kan klare deg med blender 4.0, så ligger den her og venter på DEG!!! (Løp og kjøp!!!!!). Linsen er "damekjørt" - dvs. meget pent behandlet, og fremstår som ny. Så får vi se da, om det blir blender 2.8 på meg da;).

3 kommentarer:

Villblomsten sa...

hei :-)

Nydelig kjole du har laget til boken :-)

Jeg ser boken rundt omkring på "alle" bloggene - og blir mer og mer overbevist om at denne boken MÅ jeg ha :-)

Flotte bilder du tar også :-)

cashmereandcamera sa...

Takk!
Den sitter skikkelig fint på de aller felste kropper, og det er det som er så fint med den;). Og boken kan jeg varmt anbefale, den er kjempefin!

Håvard Flaatten sa...

Nice objektiv det der. Grattis :)